آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای هاردورلند بوده است و هاردورلند در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
نکته:
توجه داشته باشید در صورتی که مصولات خریداری شده در زمان نصب به دلیل عدم نصب صحیح اسیب ببینند,شامل گارانتی نمی شوند.(در صورتی که توسط نصاب های هاردورلند در حین نصب محصولات اسیب ببینند به عهده ی هاردورلند است)
استفاده از 4 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 4 روز پس از دریافت کالا، به هاردورلند اطلاع داده شود.(ارتباط با ما)
- لازم است فاکتور و جعبه اصلی محصولات تا پایان 4 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی فاکتور یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده ازضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد؟
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به هاردورلند از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. (ارتباط با ما)
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مدل یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سفارش است.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد؟
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به هاردورلند از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. (ارتباط با ما)
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد؟
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به هاردورلند اطلاع داده شود.(ارتباط با ما)
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
شرایط گارانتی هاردورلند
به منظور استفاده از خدمات گارانتی ، ارائه ضمانتنامه الزامی میباشد و ضمانتنامه بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار ، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
موارد ابطال گارانتی
دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمیباشد.
ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمیباشد.
صدماتی همچون شکستگی و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ،شرکت های حمل و نقل و.... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
ضمانتنامه کالای شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:
۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد نا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت
۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال در کارت گارانتی
۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت
۶. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه تأیید نشده توسط شرکت
مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:
۱ - اصل فاکتور خرید
۲ - اصل کارت گارانتی
۳ - جعبه دستگاه
در صورت هرگونه ابهام و سوال با ما تماس بگیرید.