سرور اچ پی dl380 g8 مدل 8bay

HP ProLiant DL380p Gen8 Server

از {{model.count}}
8,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سری HP ProLiant DL380p Gen8 Server استانداردی را برای سرورهای رک 2 سوکت 2U نسل بعدی تعیین می کند. DL380p Gen8 با کیفیت و سرویس دهی مناسب ، عملکرد بی نظیر ، انعطاف پذیری پیکربندی پیشرفته و طراحی الهام گرفته از مشتری ، راه حل مناسبی را برای نیازهای محاسباتی پویا مراکز داده خواستار امروز ارائه می دهد.

مشخصات سرور HP G8

سرور در واقع یک کامپیوتر است که باید همیشه روشن باشد و در دسترس قرار داشته باشد، اگر این دسترسی فقط به یک شبکه داخلی محدود شود، نام سرور تحت شبکه را به آن می‌دهند.

معمولا از سرور hp g8 در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازهای متنوعی دارند استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های سرور hp g8، ظرفیت حافظه و ذخیره‌سازی فوق‌العاده آن‌ها می‌باشد.

سرور hp g8 جز یکی از پر طرفدارترین سرورها در جهان به حساب می‌آید. بسیاری علت اصلی محبوبیت این سرورها را حل نیازهای کاربران چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس‌های کلان می‌دانند.

بارزترین مشخصه سرور اچ پی g8 این است که انتخاب صحیح کانفیگ این سرور می‌تواند در افزایش عملکرد، افزایش دسترسی‌ها، قابلیت توسعه و مدیریت راحت و سازماندهی شده سازنده باشد.

کمپانی اچ پی همچنین دارای محصولاتی اعم از سرور، سوئیچ، روتر، رک و استوریج بوده که سرور G8 جزء پرفروش‌ترین محصولات شرکت اچ پی می‌باشد.

مزایای سرور hp g8

از سرور hp g8 به منظور ذخیره‌سازی داده‌ها، مدیریت و بسیاری قابلیت‌های دیگر مورد استفاده سازمان‌ها و ارگان‌ها بهره برد.

سرور hp g8 به چند بخش تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به بیان شرح مختصری از آن‌ها می‌پردازیم.

طراحی و ساخت هر کدام از این قسمت‌ها به گونه‌ای است که قابلیت مدیریت و انجام حجم‌های کاری چندگانه اعم از تحلیل‌ها، بیگ دیتاها، وب‌ها و حتی اپلیکیشن‌های تجاری و… دارند. هر مدل از این سرور به منظور استفاده در موارد خاصی بهینه شده است.

کمپانی اچ پی ساخت و تولید سرور hp g8 را در سال 2012 آغاز کرد، دو سال پس از آن سرورهای نسل نهم و در سال 2017 سرورهای نسل دهم را وارد بازار فروش کرد. در طی این چند سال سرورهای اچ پی دچار دگرگونی‌های زیادی شدند و در این راستا به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کردند.

سرور G8 نیز دست‌خوش این دگرگونی‌ها و پیشرفت‌ها شد و در مقایسه با سری‌های قبل خود، بسیار ارتقا یافت. در این نسل از سرور نسل هشتم hp، قابلیت Hot Swap باعث ارتقا هرچه بیشتر کارایی سرور شد.

علاوه بر موارد ذکر شده، به علت پشتیبانی از حافظه DDR3-1600، باعث افزایش حافظه به 1600 مگاهرتز می‌شود.

افزودن این ویژگی جدید، حافظه سرور hp g8 را نسبت به نسل‌های قبل از خود 20 درصد ارتقا داد.

همچنین این سرور دارای IO Accelerators است که دلیل افزایش قدرت عملکرد برنامه‌ها بحساب می‌آید.

برند
HP
نوع سرور
رک مونت
ابعاد
69.85 × 44.55 × 8.74 سانتیمتر
پردازنده های سازگار
سری پردازنده های Intel Xeon E5-2600 V1 , V2
حداکثر تعداد هسته قابل پردازش
24 هسته
نوع حافظه رم
DDR3 LRDIMM, RDIMM, UDIMM
تعداد اسلات رم
24 اسلات ، 12 اسلات برای هر CPU
تعداد کانال رم
8 کانال
کارت شبکه
HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter
RAID کنترلر
HP Smart Array P420i FBWC
درایو نوری
DVD-ROM, DVD-RW
منبع تغذیه
750W
نسخه iLO
iLO 4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...